Tuesday, October 4, 2011

puas hati....

sebab apa puas hati? sbb ari ni seharian mengadap laptop dan belajar menggodek blog. saya nak cuba gak upgrade kan diri ngan ilmu IT. sebab rasa bersalah bila asyik mengadap laptop, blog dan FB tapi income xmasyuk... bak kata jutawan internet Saudara Irfan Khairi, kalau menggunakan FB dan blog tanpa menjana pendapatan adalah perbuatan sia-sia.

kenapa saya perlu kepada internet ni? sbb pada zaman sekarang, memang zaman manusia mengadap komputer. berbicara dgn komputer dan berbelanja pun dengan komputer! komputer means internet le... budak2 umur 10 tahun pun dah pandai main internet, xkan saya yang dah 30 an ni xnak grab peluang melebarkan sayap perniagaan menggunakan internet kan!? rugi le saya kalau lepaskan peluang begitu sahaja. ada side line yg blh dapat income 5 dan 6 angka, why not meee?....

saya dah pun ada produk yang hebat! KORSET PREMIUM BEAUTIFUL! saya dah pun menikmati kelebihan PB ni... migrain hilang terus dan sakit pinggang berkurang! alhamdulillah!

banyak testimoni saya mengenai PB ni. antaranya: period pain hilang, buasir kecut, gout ilang, terkurus! abang semakin sayang! dan yang terkini, termengandung setelah lebih 5 dan 7 tahun menginginkan cahaya mata!!! satu kepuasan dalam hati kerana telah dapat berkongsi peluang untuk mendapat apa yang diorang inginkan. selain sihat, dapat kongsi peluang tambah income jugak!

next entry saya akan postkan mengenai KORSET PREMIUM BEAUTIFUL! nantikan dan kalau dapat saya wajibkan semua wanita memakai korset ajaib ini!

so, bagi sesiapa yang nak tau macam mana rasa pakai korset PB, dan nak jana income 4, 5 dan 6 angka meh contact saya; 0169148665 or email kembar060206@yahoo.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...