Saturday, October 8, 2011

Bajet 2012: bajet syumul

Rata-rata sedang memperkatakan mengenai bajet2012 yang memang diakui syumul, lengkap dan memenuhi permintaan daru semua pihak. Alhamdulillah... Sebagai kakitangan kerajaan saya amat bersyukur sebab mendapat banyak perhatian daripada pihak kerajaan. Amat bersyukur dan berterima kasih dengan keprihatinan dari YAB Najib.

Namun lagi bersyukur sebab saya disokong dengan income side bisnes (premium beautiful)! Bertambah lengkap bajet bulanan plus tahunan! Kerajaan blh bagi kenaikan gaji lebih kurang rm100-200 sahaja. Tapi terus terang saya katakan, dengan anak seramai 4 orang ni, masih xmencukupi! Tak cukup!!!!! Boros ke? Tak jugak... Tapi, cuba tgk harga barang, dah mula naik dah.... So naik gaji=naik harga barang! Maknanya, nothing le...

So daripada sakit kepala nak kira bajet yang idup segan mati tak mau tu.... Saya bertekad utk all out ngan bisnes pb ni! Semua dah tersedia... Cume sediakan diri je utk raih bonus besar setiap bulan!!!

Bonus sebulan menyamai income setahun!!! Nak? Ke tak nak? Jom get freedom of financial today! Book you appoinment now! Dont segan-segan! Saya orang niasa-biasa je, masih makan nasi sama macam you all! Hehehe

Do contact me now: 0169148665: adibah!!!

Yeeehaaaa!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...