Monday, October 10, 2011

premium beautiful....the best thing ever!

seharian duk melayan customer premium beautiful! bestnye bekerja hanya guna tools: handfone dan laptop je....

mesej dari customer: (ima dr pej kerajaan) "kak, saya seronok sangat sebab kawan2 cakap saya dah kurus! slim sangat. lemak yang kat belakang dah hilang tau kak! badan pun bertmbah ringan...terima kasih kak....ramai kawan saya yang dah tak sabar nak pakai jugak! akak, diorang tanya, set diorang bila leh dapat?"

syokkan bila dapat respon dari kengkawan macam ni!... betul....senang sangat selling product beautiful ni. mana ada perempuan kat dunia ni yang xnak cantik?....kalau cantik tapi tak sihat, xguna jugak kan?... so, premium beautiful adalah solution bagi semua masalah perempuan. nak cantik? guna PB. nak sihat? guna PB. nak abang sayang? guna PB. nak buang penyakit? guna PB. nak usaha untuk dapat anak? cuba PB. ada migrain? cuba PB. ada sakit pinggang? pakai PB.... ish banyak kebaikkan PB ni....cubalah.

selagi ada perempuan kat dunia ni, selagi tu le PB ni diperlukan! lagipun selama ni pun, semua wanita memakai pakaian dalam...betul tak? cuma hal ni dicadangkan agar bertukar kepada PB sbb PB ada kelebihan untuk detect dan protect. mesti ramai yang reject sbb mahal.... tak mahal pun kalau diambil kira belanja kita selama ni untuk membeli pakaian dalam selama setahun pun dah mencecah ribuan ringgit. tak perasan ke dah belanja banyak untuk baju dalam?

cuba kita buat kira2 sikit. katakanlah kita beli pakaian dalam selang 2 atau 3 bulan sekali. sekali beli mesti bukan sehelai dua kan? ikut pengalaman saya le, sekali beli untuk stok seminggu, maknanya untuk guna 7 hari punya giliran le...hehehe... cukup dua or tiga bulan, beli lagi..... belanja sekali beli lebih kurang rm200. kalau setahun, lima kali beli(biasa lebih lagi membelinye...hehe) dah rm1000. kalau dua tahun, dah rm 2000. kalau tiga tahun...dah rm3000...dan seterusnya...perbelanjaan yang berterussan... sedar tak tu? maknanya kita selamanya dah pun membelanjakan jumlah yang besar untuk beli pakaian dalam. dah berapa puluh tahun dah kita menggunakan pakaian dalam tu???.... adooii aiii! membazir sungguhhh!!!

so, tu sebab saya mintak sume wanita diluar sana supaya bertukar kepada set PB ni sbb waranty seumur hidup! sekali beli sahaja dan keluar duit untuk sekali seumur hidup. lepas tu dah tak payah beli lagi dah sebab bila rosak, seperti tercabut butang, terpatah besinya boleh hantar service...free of charge(FOC)!!!  untungkan? memang menguntungkan! saya dah pakai hampir dua tahun. saya dah jimat banyak ribu RM dah! rosak je, hantar baiki. rosak je, anta baiki! senang dan jimat! kan membazir tu amalan setan!..hehehe



so, jangan buang masa lagi, jangan buang duit lagi untuk beli lain2 jenama underware! so berubahlah kepada Premium Beautiful. anda guna Premium beautiful, anda sentiasa BEAUTIFULLLL!

bak kata pemimpin hebat saya: CDM kak Ina:
"jom join plan slim, safe n save!" macam mana caranya?



JUST CALL ME @ 0169148665 : ADIBAH HASSAN

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...