Sunday, October 30, 2011

kecewa.......

sedih pilu, kecewa....frust....geram...marah...tension...  apa lagi perasaan saya pagi ni....
sebenarnya, bukan pagi ni mula perasaan ni...tapi bila tahu perkara sebenar, terus rasa kecewa yang amat sangat!!!!!. tapi yang peliknya...perasaan tu hanya datang bila kat sekolah je....

tahu perkara sebenar pada pagi jumaat....frust seharian, kecewa lagi geram...tapi bila balik rumah je,...pastu cuti sabtu dan ahad, lupa kekecewaan yang melanda...

hari ni, bila datang sekolah, tiba-tiba je rasa geram datang semula ngan seseorang yang membuatkan hati saya ni bengkakkkk je! ni semua kerana mr X punya pasal!!! kalau mr X tak bagitau saya perkara sebenar, saya tak heran pun tau! tapi bila dah tau perkara sebenar, hati terus tersentuh dan kecewa yang teramat sangat!!! gerammmmm!!!!

macam dah tak boleh nak duduk kat sekolah dah....tak boleh nak buat kerja apa-apa dah....menghitung hari untuk bercutiiiii!!!...mungkin cuti lama lepas ni....untuk dapatkan jumlah yang berkali-kali ganda dari apa yang aku tak dapat sebab kau dah halang rezeki aku!!! huhuhhuhu.....haaaa GERAMMM niiiii!!!

tak tau nak luah kat sapa....luah je kat dalam blog...huuhuuhuhu....



yalah....sapalah saya nak marah kat seseorang tu....dia orang ada pangkat! ada kuasa...so boleh je guna kuasa sesuka hati! saya ni bukan guru pilihan hati dia....agaknya memang dia dengki kat aku kot! hehehe lantak dia lah...esok kat akhirat sok, kau jawab le napa kau ubah ikut suka ati kau je! ari ni kau buat kat aku, tak mustahil satu hari nanti kau akan rasa apa yang aku rasa! kalau kau tak rasa pun, anak-anak kau ada....hehehe roda kan bulat! ini bukan doa aku untuk orang macam kau...tapi peringatan untuk diri sendiri!

tapi bila dipikir-pikir....dia dah menzalimi diri aku ni kan...saya adalah orang yang dizalimi!!! so, doa orang yang dizalimi itu maqbul dan tiada hijab....ya ALLAH kau permudahkanlah urusan aku, kau murahkanlah rezeki aku ini...berikan kesihatan yang baik kepada kami sekeluarga,...tetapkan hati-hati kami dengan cahaya keimanan terhadapmu ya ALLAH....semoga aku dapat mencapai pangkat CDM pada tahun 2012 ya ALLAH!......semoga kami sekeluarga dapat menjadi tetamu di Makkah Al-Mukarramah ya ALLAH.... semoga kami tidak tergolong dalam golongan orang yang busuk hati, dengki, munafik dan syirik kepadamu ya ALLAH....AMIIINNNNNNNN!!!!!

ok legaaaaaa......semoga Allah mengampuni segala dosa-dosa aku ya Allah.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...